Arkadaşlar selam,bebeğim ne biberon ne emzik kullanmadı.16 aya kadar emdi sonra bıraktı,şimdilerde diş kaşırken parmak emmeyi keşfetti şuan gün içinde baya işaret parmak baş parmak şakır şakır emiyor,sürekli uyarı halindeyim.böyle bi durum yaşayan var mı ? 18.ayına 3 gün kaldı,bağlandı parmağa..