Alyakbr 10 gram var alırken iyiydi ama biraz sanki şekli yamulmus gibi yatırım amaçlıydı günlük kullanıyorum bu satarken sorun olurmu acaba
melis_t Alyakbr ben 15 gramlık yaptırdım daha kalın daha sert çok memnunum hiçbir yamulma falan olmadı olmazda mümkün değil 😅
Esross10 Alyakbr benim var bende çopu zaman takıyorum benimkilerde de biraz yamulmalar var. Ama satarken sorun olacağını düşünmüyorum hepsi hurdaya gidiyor diye biliyorum.
Alyakbr melis_t ne kadara yaptırdınız acaba yani 15 gram şuan ne kadar 😅 yapabilirsem üstüne ekleyip gramni yükseltmek istiyorum
senayemir Benimkide 10 gr ama Ajda değil kibrit çöpü. Hafif yamuldu ama sorun olmuyor :) elimle düzeltebiliyorum satıcı söylemişti zaten 10 gr olduğu icin
Alyakbr senayemir bana hiç bişi demedi 😅 sadace yatırımlık için iyi dedi ama gidip soracağım tanıdıktı zaten
Alyakbr Hilal096 bende biraz elimle düzeltiyorum ☺️ ama kuyumcuya soracağım yukseltebilirsem gramni inşallah yukseltecegim
glsmck Bende de var ve sürekli kolumdalar yamulma çok çok az var genelde çokta elimi kolumu vururum aslında ama maşallahları var :) Satarken parçalara bölüpte satsanız hiçbir zararınız olmaz önemli olan gramı
defmommy Alyakbr satarken farketmiyor birşey sorun olmuyor yani size tavsiyem uyurken bileziğinizi kolunuza doğru yukarı doğru çıkarıp sabitleyip yatın ki ezilmesin ben hep öyle yapıyorum zaten sıkır sıkır ses çıkarması da hosuma gitmiyor bu şekilde hem yamulmuyorda
Alyakbr defmommy bende öyle yapiyorim ama ben alalı 1 sene oldu daha yeni yeni yamulma gördüm belkide günlük kullandıgımdan
babysuzkesen Alyakbr Merhaba. Benim 20 gram burmam vardı o da yamulmuştu. Birine borç verdiğim zaman bozdurmuştu hiçbir sıkıntı olmamıştı. Hurda altın sayıldığı için hiçbir sıkıntı olmuyor.