agzimizin_tadi_kacmasin göğsümden yaradan kan akıyordu, iltihap akıyordu ve kızım asla biberon emmedi , lansinoh küçük şişede olan göğüs ucu kremini bolca sürdüm göğüslerimi açıkta tuttum, sık sık duş aldım, gazlı bezle temizledim, kızımı emzirir emzirmez furacin sürdüm, zeytinyağı sürdüm, çok geçmiş olsun. Bildiğiniz göğsümün ucu kopacaktı nerdeyse o raddeye gelmişti çok şükür topladım