Kızlar 5 ağustos da beta değeri 944 idi bugün 13 ağustos da tekrar kan testi verdim beta değerim 4381çıktı 2 günde bir ikiye katlanması lazım diye biliyorum ama az artmış bu arada geçen hafta ama doktor keseyi gördü keseyim gördükten sonrası bu artış hiç bişey anlamadım tedirgin oldum