haticenurrrR iki gündür deniyorum mama vermiyorum. sabah kahvaltı yumurta içecek olarak hoşaf falan veriyorum, öğlen meyve yada yoğurt vs vermeye çalışıyorum istemiyor arada ama olsun diyorum eninde sonunda yemek istiycek illaki acıkacak diyorum. ( çünkü doktorumuz birşeyi yemiyorsa zorlama bekle acıkınca yemek isteyecek demişti) akşamda çorba vs veriyorum benim bebeğimde mamaya güvenerek yemiyor o yüzden ilerde daha zor olur diye bırakma kararı aldım arada mama diyor ama yok bitmiş diyorum bunları yememiz lazım diyorum inşallah kararlı devam edebilirim. Sadece geceleri mama vermeden uyutmak biraz vicdan yaptırıyor acaba açmı uyudu diye düşündürtüyor ama kararlı olmak lazım.