Volkanelif2202 Arkadaşlar fırın alacağım da kararsızım hangi marka hangi model alacağım konusunda bana yardımcı olur musunuz lütfen kek poaça tarzı hangisi daha güzel pişiriyor kendi fırınınız nedir memnun musunuz?
Denizinannes1 Volkanelif2202 ben arçeliğn yeni beyaz üçlü buhar destekli cam ankastresini kullanıyorum çok memnunum tariflerdeki tam dk da pişiriyor
Denizinannes1 Volkanelif2202 link nasıl atılıyor bilmiyorum google aratırsanız çıkacaktır fırın fiyatı 14.869 tl üçlü set 28.349 tl.
Volkanelif2202 Denizinannes1 rica etsem model numarasını yazar mısınız ona göre bakayım çok çeşit çıkıyor her sitede fiyat farklı