Bir kaç gündür ayak parmağımda karıncalanma oluyor. Daha öncelerde de olmuştu daha sonra kendiliğinden geçti. Şimdi yine oldu ama bu sefer diğer bacağımdan da olmaya başladı. Sonra acaba sürekli ayaktayım hiç dinlenmiyor muyum diye düşünürken internette araştırmaya başladım tramvarikte olabilir diyor. Ben okudukça sanki psikolojik her yerimi sardı o his. Şimdi de hafiften kollarımda var. Başına gelen var mı varsa ne yapmak lazım hangi bölüme gitmek lazım yardımcı olursanız sevinirim