minikcicegim maalesef önlisans olduğu için daha zor soruluyor. Diğer derslerin hepsi kolay, sadece arapça için bahsettiğim zorluk. İkizim islami ilimler lisans okuyordu ben ilahiyat okurken. Bir senelik arapça hazırlık ile vakit kaybetmek istemediği için sınava girdi birinci olarak sınıf atladı. Beraber kontrol ettik 100 soruyu da cevaplamış olabilirim ama benim sınav sorularımı kontrol ederken ne kadar zor sorulmuş ya önlisans kolay geçmesinler diye çok fazla yüklenmişler diyordu. O sebeple temeli olmayan arapçadan kalsa hak veririm. Ek ders desteği olmadan evde kitaptan çalışarak geçmek zor olur. Sadece şöyle bir güzelliği var. Çıkmış sorulardan mutlaka 4 5 soru geliyor. Yani murat yayınları veya egem yayınlarının çıkmış sorular kitabını alırsanız bir kaç soruyu garantilemiş olursunuz.