Prensinannesi20 4 aylık bebekle uçak yolculuğu yapan varmı aranızda? Deneyimlerini paylaşabilirlermi?
Seyyid Prensinannesi20 2 aylikken 11 saat uçak yolculuğu yaptim Endonezya gitmişdim hiçbişey olmaz korkma ☺️
[silindi] Prensinannesi20 ben dün youtube’a bu konuda video yükledim 4 aylık idi benim bebeğim de. https://youtu.be/qw5TwsrocMI
Melismetee Uçağa bindiğinde ac olsun mama yiyorsa mama yemiyorsa emzirme önlüğü ile emzir cnm. Hiç bişey olmaz ben bircokkez İzmir'e gidip geldim oğlum küçükken emzik emiyorsa ağzına emzigini ver basınçtan etkilenmesin kulaklari
[silindi] Ben daha 3 gün önce 1 saatlik yolculuk yaptım inerken ve kalkarken biberonla mama verdim en kötü ihtimalle emzik verirsiniz, bi sıkıntı yaşamadım uyudu Zaten hep kızım, eşim de vardı ama yalnız biraz zor olabilirdi, 3 buçuk aylık bu arada ☺️