Selam. Bebeğim yeni 3 aylık oldu. Şimdiye kadar hep 9da gece uykusuna geçerdi. 3 gündür uyumuyor. Ne yapsam nafile. Aşırı uykusu var ama kıpır kıpır. Tam dalacak elleriyle kollarıyla hareketler ediyo. Uykuya mı direniyo atak mı huy mu değiştiriyo anlayamadım. Yaşayan var mı nasıl geçicek lütfen yardım edin 4 saattir onu uyutmaya çalışıyoruz