zezelik85 Temiz herhangi bir sıkıntısı yok. Yenidoğan döneminden 6/7 aylığa kadar kullanılıyor. 3 kademesi var. Babybjörn markasının birebir aynısı. Oyuncağı da var.
bekledigimmucizemm zezelik85 elinizdeki ürünleri başkaları da faydalansın diye daha uyguna satabilirsiniz bu şekilde gider sıfır alır alacak kişi
butterflyy_ supermananne aynı ürünü 500 aldım arkadaş çok temiz bi kaç ay kullanmış yanına da bir sürü hediye koydu Allah razı olsun ondan
zezelik85 supermananne asıl size pes ne kadar cahilsiniz .sattığım ürün mamma smile değil mama cotton premium oyuncaklı. Ahkam kesmeden önce bir şeyi bilip bilmediğinizden emin olun
supermananne butterflyy_ valla Allah iyi insanlarla karşılaştırsın insanlar ucuz bütçeye olsun diye ikinci el bakar sıfırdan daha pahalı satanlar var..siz e satanda sağolsun olması gerektiği gibi ikinci el fiyatına satmış
zezelik85 kirikkalp gerçekten kim kimi linçlerse.. işinize yaramayan bir başlıksa es geçersiniz bu kadar basit
zezelik85 bekledigimmucizemm sattığım ürünün sıfır fiyatı 2400 tl. Yarı fiyatına koydum üstelik de sattığım sitede de hizmet bedeli kargo vs kesinti sonrası elime 1000 tl kalacak.