Janss benim bebegim 10gün yogunbakimda kaldi(8gün küvezde,2gün yatakda) ve bu günlerde emmedi ilk 4 5 gün ona süt vermədilər yalnızca iyneler serum yapildi o zamanda depresyona girdim sütüm max 20ml falan oluyodu sonra da öyle 20ml olarak kaldı... 2gün önce sagdim 10ml geldi kurdugunu hiss ediyorum🙄