Ayrgulkr sizi çok iyi anlıyorum, hiçbir duygu hafife alınmamalı. Herkesin şartları, imkanları, bulunduğu ortam çok farklı. Buraya yazdığınıza göre belli ki iyice dolmuşsunuz, nefes alamamışsınız.Bence de annelik zor ve çok ama çok emek istiyor. Eğer 1 saat de olsa sizi dinlendirip, çocuğunuz ile ilgilenebilecek yakınlarınız varsa, o zaman şanslı oluyorsunuz. Çocuk bütün gün sizdeyse robot değilsiniz bir yerde tükeniyorsunuz.