Sevgi1 benimki de 8 aylık aynı tuvaletin kapısını kapatsam vurup ağlıyor. İş yapsam gelip eşofmanla tutup kalkar,mecbur bırakıyorum işi. Babası gelse de bir sey değişmiyor onun kucagınaa olsa bile görüş mesafesinde değilsem ağlar 3.aydan beri böyleyiz. Kimseye gitmek istemez