Ya kızlar memlekete geldik oturttum bir uyku düzenimiz vardı ama iki üç aksamdir zorunlu sebeplerden dolayı düzenimiz kaçtı çok korkuyorum bozulur diye böyle bizim gibi olan vardır eski düzeni saat olarak yani döndürmek kolay olur mu yoksa boyle 11 lerde uyumaya mi alıştı