Kızlar normalde molfix pure soft kullanıyordum külot beze geçtim o yüzden molfix külot bez 5 numara kullanıyorum ama en son aldığım bezlerde taşma yaptı kızım yüzüstü uyuduğu için de olabilir ama ıslak uyanmaktan bıktım mecbur gece değiştiriyorum artık unutmadığım zamanlarda. Taşırmayan külot bez önerisi istiyorum sleepy yeşil olanı kullandım kalıbı küçük lastikleri kızarıklık yaptı. Minies pişik yaptı. Lütfen taşırmayan bir beeez 🙏🏻🤦🏻♀️🙏🏻🤦🏻♀️