Aylizlina0110 3 buçuk yaşında. Televizyondan çizgifilm izliyor ben işlerimi hallederken, odada gözünün görebileceği yerlerde hep bambu çubuklar, boyama kitapları, çıkartmalı etkinlik kitapları duruyor. Onlarla oynadığı için olumsuz bir etki görmedik. Ama telefona 5 dakika bile baksa odaklanıyor bu durumdan pek hoşnut değilim. O sebeple telefonu evde hiç vermiyorum. 3 yaşa kadar telefon da vermedim hiç. Bu sene çalışırken kızımı da yanımda götürdüğüm için bazen dolaşmaktan oyundan sıkılınca izlemesine izin veriyorum.