karanegemomms Merhaba kızlar. Oğlum bugün tam 11 aylık oldu ve ilk adımlarını attı 🧿🧿🧿 İlk adım ayakkabısı için erken mi ?? Tavsiye edeceğiniz bir marka var mı??
Gmznr2909 karanegemomms oy maşallah rabbim ayağına taş degdirmesin 🧿 şart demişti bana doktor oğlumun ayakları pofidik ayakkabı bulmakta zorladım şimdi ikinci oğlumda yürümeye başladı aldım mo ilk adım ayakkabısı dedi yok dedim abisinden var olmaz dedi got çocuğa düzgün sıfır ayakkabı al dedi yani bunlar bizim doktorun görüşü
Usnac1995 karanegemomms Vicco öneririm, hem biraz uygun fiyat hem de çok rahat. Ayakları öyle hızlı büyüyor ki. Bende 11 aylıkken 21 no almıştım, 16. Ayda küçülmüştü. Ona göre alırsınız. 20 no alırsanız 3-4 aya kalmaz küçülür
karanegemomms Usnac1995 boyu da ayına göre uzun zaten ayak numarası da bir tık büyük olabilir deneyerek almak istiyorum nerden bakabiliriz 🫶🏻
coffeewithgummastic karanegemomms Polaris 5 nokta deri ayakkabılar tavsiye ederim. Biz 21 no ile başlamıştık.
tomvejerry karanegemomms Ben kendi mağazısından deneyerek aldım 9 aylıktı oğlum bir num büyük almıştım nolur nolmaz diye 21 num,sizinki 13 aylıksa 23 alsanız rahat olur diye düşünüyorum minyon değilse bebeğiniz
Usnac1995 karanegemomms Boyu kaç, benim oğlumun o zamanlar 80-82 falandı, ayağı da 11 ya da 12 cmydi sanırım ya. 20 tam olurdu ama ben 21 almıştım işte Mağazaları var ama her yerde yok sanırım, internetten alın olmadı iade edersiniz
Bebegim3535 karanegemomms tam zamanı ilk adım ayakkabısı için. Ben kızımda vicco tercih ettim. Hem ortopedik hem anatomik hemde Türk malı. Nerdeyse 6 yaşına kadar genelde vicco aldım.