Bebeğim 2 buçuk aylık yaklaşık 1 aydır kabızlık yaşiyoruz 5 günde bir kakasını yapıyor.
Yalnzca anne sütü ile besleniyor biberonla.
avent biberonları ve aparatını denedim hiç bi faydasını görmedim.
Doktorum şurup verdi zeytinyağlı içir dedi düzenli vermedim alışkanlık olmasın diye. Ayan 5. Gün hala çocuğum tuvalete çıkmadı ve gazi çok ağir kokuyor. Yaşayan var mi