2cocuklumom Oğlumu 2 aylıktan beri tel taraftan emzirdim tutmadı diğer tarafı şimdi 6 aylık oldu o emmediği taraftan emmeye başladı herhangi bi soru. Olur mu süt geliyor az az görüyorum ama uzun sürmedi emmediği için sütün tadı bi garip ekşimsi gibi