prensesanesi01 Kızlar kızlar şimdi kendime maşa alacağım lakin çok pahalı baktım ki bime polosmart wag saç maşası geliyo ve fiyatı çok iyi adını düzgün yazmamış olabilirim kullanan varmı böyle su dalgası gibi olsun istiyorum alayım mı ne yapayım 🤷
kizimdakizim prensesanesi01 bence alma.daha öncesinde ucuz olsun diye ben de öyle kalitesiz bir şey almıştım ve hiç yapilmiyordu saçım.sonra Braun saç masasını aldim, sanirim 10 yılı geçti alalı hala ilk gün gibi kullanıyorum.
Show_must_go_on prensesanesi01 Bundan 12-13 sene önce ablamın eşi babyliss wag maşa almıştı ıraktan bana hala kullanıyorum ve çalıştığım dönemde neredeyse 2 günde 1 kullanıyordum düzleştiriyorda hem almışken iyi bir marka alın o tarz markalar 2-3 aya bozulur bir daha alırsınız daha masraflı olur
Demetbulut prensesanesi01 yaklaşık 15 sene önce arzum marka almıştım hala daha kullanırım.. hatta kızımda arada kullanmaya başladı hala daha ilk günkü gibi