aybala1 Kızlar emzirme danışmanlığı alıp memnun kalanınız emzirebileniniz var mı , kızım 3 aylık sağıyorum bu saatten sonra tutar mı ki memeyi başarabileniniz var mı
yamaniskom aybala1 benim durumumda sizinle aynı 3 aylığız sağım ve mamayla besliyorum. Silikon uçla emziriyodum ama artık onunla savaş veriyorum resmen bende bi umut büyüdükçe memeyi alır diye bekliyorum 🥲
onefinemom aybala1 ben , 20 güne silikonla emzirip en sonunda ağlayarak canıma tak ettiğinde hastanedeki hemşiremle görüştüm. O gün bana güzelce tutturdu ve bebiş bir daha silikon hiç kullanmadı . Kesinlikle alın geç güç demeden
merveeec aybala1 bende aldım danışmanlık ve bence tüm danışmanların gidişleri aynı ücretsiz denemek isterseniz ebebek bebeveyn kulübüne üye olun orada ücretsiz emzirme danışmanlığı veriliyor oradan yardım.alabilirsiniz birde YouTube dilruba demirez var ona bakabilirsin instagram.sayafasi da aynı şekilde güzel yönlendirme yapıyor
aybala1 nuryagmurr bunu denedim işe yaramadı ya devletin emzirme eğitiminde denedik. Sütün hortumdan geldiğinin farkında sadece ağzını koyuyor hortumu tutup emiyor mememi almıyor bağırıyor.
Neolduk aybala1 ben aldım. Ama bana benim bildiğimden fazlasını söyleme di. Aslında eğitim adı altında hepimizin bildiğini anlatıyorlar. Ben sana yardımcı olayım. Neleri denedin bugüne kadar
tazecikanne45 Neolduk bende öyle düşünüyorum. Kimden destek almıştınız neler söyledi size ve faydası oldu mu
Neolduk nrtlc tazecikanne45 isim vermeyeyim. Ben bebeğim 14 günlükken aldım. Yaptırdığı şeylerin hepsini zaten denemiştim. Ama işte bi sihirli değnek olacak sandım. Öncelikle bebek çok aç değilden ama tamda tok değilken Tentene temasla memeyi teklif ettik. Baya denedik ama almadı. Son çare silikon uçla devam et dedi. Ben bunu zaten kullanıyordum ama bebek memeyi almamışsa silikon uç başlıyorlarmış. En azından memeden emmiş oluyor diye avutuyor işte. 4 aylık olana kadar uçla emzirdim
Neolduk tazecikanne45 ha bu arada bebeğimin az da olsa dudak bağı varmış. Ben bunu üçüncü ayda farkettim. Bu da etkiliyormuş emmeyi. Bebeklerinizin üst dudak perdesini kontrol edin
aybala1 nrtlc Bu hanfendiye mesaj attım oda çok umutlu konuşmadı. Maalesef benim işim Allaha kaldı keşke bir mucize olsa.
aybala1 Neolduk Ya silikon uçla başta alıyordu şimdi almıyor sinirleniyor biberon gibi gelsin istiyor ben her şeyi denedim işte bir umut soruyorum 😭
aybala1 onefinemom Bende şehir hastanesinde aldım emzirme danışmanlığı , eds (emzirme destek sistemi) dahil her şeyi denedik artık benim yapacabileceğim bir şey yok dedi emzirme danışmanı. Ben gerçekten mucize yaratabileni var mı diye sormak istemiştim aslında.
aybala1 merveeec Ücretin önemli yok ama garantisi olsa keşke alıpta hiç bir işe yaramazsa yine çok üzülürüm.