poyrikim 17 aylık bebeğim ayakalrinik ucunda yrumrye basladinnormalde yurumuyirdu bu şekilde normal basarak yürüyordu oyunmu.yapiyir yoksa başka birşeyden dolayı mı anlayamadim yardımcı ollur musunuz
demirboy poyrikim Benim oğlumun da o ayda başladı ara ara evde parmak ucu yürüyor nörolog ve ortopedist gördü bir sıkıntı yok dedi ama 4.5 yaş hala yapıyor
Nuriyee06 Benim bebeğimde 19 Aylık. Birkaç aydır dediğiniz gibi yapıyordu hemde çok sıktı. Ama şu sıralar ara ara yapıyo sanırım keşif ve oyun olarak yapıyolar