
kızımın gözleri 3 4 gündür bu şekilde şişti yaralar çıktı ilk gün acile götürdüm azdı o zaman evde damlaları var kullandım dedim krem yazdı iyi gelir dedi gönderdi üç gündür hem damla hem krem kullanmama rağmen arttı bu gün sağlık ocağına götürdüm başlangıçta kullanılması gerekenleri kullanmışsın göz doktoruna götür dediler gittim bakmadılar yarın sabah tekrar götürcem niye böyle oldu bilmiyorum başına gleen var mı ne kullandınız da geçti ?