kizlar bebegim kıs donemi boyunca 8 de uyurdu aksam en gec evet yine bir kac kez kalkar onu uyutup biraktigimda ama 2.-3. de uyurdu kesin bunuda destekli uyutmaktan kaynakli normal
buluyorum hadi okey zaten asla
kesintisiz gece uykumuz olmadi tak diye .. mutlaka 2-3 kere ilk uyuttugumda debelenir kalkar bu emeklemeye basladiginda beri hatta dönmeye basladigindan beri arttı.. neyse sorum su o kadar sacmaki
gunduz uykularinda asla direnmeden 5 dakikada uyuyan ve ilk biraktigim andan itibaren 1.5 saat uykuyu surduren bebegim gece yaz donemi itibariyle
otomatik olarak 9 a cekilen uykusuna 10-10.30 gibi daliyor kafayi yicem 10 kere birakip geri aliyorum
yatagina birakiyorum uyuyor kalkiyor ve uykuya dalmasida yarim saat suruyor devami 1-1.5 saat uyutmaya calismakla geciyor nedir bu gecenin ozelligi ? uykusuda var uyku sinyallerini aliyorumda gidiyorum
odaya zaten ama israrla yatagindan 50
kere kalkiyor … yardim lutfen