OnderArasinAnnesi Kızlar ıslak kekim kuru olmuş ya tekrar sos yapıp doksem olur mu ki çok mu tatlj olur napsam
fifi48 OnderArasinAnnesi bence şekerde koymasanız yinede kakao olucak tatlı olur sadece sütü ılıtıp dökün bence sütle ıslansın