glamt evizeyi siz niye alıyorsunuz ki? Herkes mobilyasına uyan ya da uymayan neyse işte avizesini alır, takar, çıkarken de götürür. Ocak falan da vermenize gerek yok. Benim ilk tuttuğum evde vardı ama hiç güzel pişirmiyordu. Sırf ev sahibi taktı düye değiştiremiyordum da.
Biz de kendi kiracımıza sadece dolapları ile verdik.