cnkrt Merhabalar 13 aylık kızım popo üstü emeklerken bir kaç defadır yüz üstü düşüyor başına gelen bilen var mı?
bayram08 cnkrt Benim kızım da 12 aylık iki gündür emeklerken yüz üstü düşüyor takati mi kalmadı ne anlamadım ki. Zayıf zaten ek gıda sürecimiz pek iyi gitmediği için.
Tugcceknr cnkrt benimki 16 aylık bazen emeklerken yüzüstü düşüyo yürürkende yüzüstü düşüyo elleriyle yüzünü koruyamıyor :(
cnkrt bayram08 bizimkide zayıf ve aşırı zayıf 13 aylık olmasına rağmen 6800 kg ama yemiyor çok düşüyor anlamadım güçsüz mu ondan mı
cnkrt Tugcceknr aynnen benim kızım da öyle zaten yürümüyor ondan da korkacak diye korkuyorum hiç yürüme hevesi de yok
Deletedmom_121 cnkrt hızlı gitmeye çalışıyor heyecan yapıyor görüyorum bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum