Ecem__ biroglanannesii1 duş sonrasi lorael elseve mucizevi yag…saclarim dus sonrasi uyguluyorum elektiriklenme yok fonlu gibi duruyor cok memnunum
zkusagianne biroglanannesii1 keratin yaptırın yada İsveç fönü duydunuzmu bilmiyorum ama kuzenim 1 yıla yakın düz saçla gezdi
Tgkaneses Ara makas attır ve keratin yaptır sürekli düz kalır kabarmaz..keratin bakım ve fön yani kalıcı olandan
defnevedoruk biroglanannesii1 elsevenin durulanmayan bir kremi var nice pahalı ürünlere bin basar, benimde saçları dalgalı ve dehşet dehşet kabarık şu ara baya ürün kullanıyorum düzenli yapınca kendime geliyor şükür
biroglanannesii1 defnevedoruk Peki komple set olarak mı kullanıyorsunuz yani şampuan ve kreminizde elseve mi?
Bebegim3535 biroglanannesii1 Brezilya gönü yaptırın bence. Yıka yukarıdan aşağı kurut dümdüz mükemmel
mervee345 Bebegim3535 Brezilya fönü yaz ayında yaptırılıyor mu ya terlediğimiz için tutmaz diyorlar🙄 beni aydınlatın lütfennnn
Ecem__ biroglanannesii1 denee pisman olmassin tara islak nemli farketmez uygula kuruyunca kabariklik olmuyor bitince gene alcam yazin surekli dus oluyor malum
defnevedoruk biroglanannesii1 hayır. şampuanım pantene onarıcı serisinden krem de 2 tane kullanıyorum bazen birini bazen birini onlarda biri yine pantene onarıcı elsevince mor kovanoz gibi bir kremi var onu kullanıyorum
Kbrbydk biroglanannesii1 kabarma nem eksikliğinden olur bildiğim kadarıyla. Nemlendirme amaçlı ürünler kullanın.nemli saça yağlar, maskeler, keratin bakımı özellikle baya sakinleştirir.
mervee345 biroglanannesii1 ay aşkım keşke fönü çekiyorum topuz yapıyorum yine kabarıyor o derece 😂😂😂😂😂
Bebegim3535 mervee345 ben yazın yaptırıyorum genelde. Ama çok denize giriyorsanız etkisi kısa sürede geçer. Birde tuzsuz şampuan kullanırsanız fönü daha uzun süre kullanabilirsiniz