alin12_ merhabalar kusura bakmayın mesajını şimdi gördüm elazığda hayat hastaneseinde çocuk doktoru cevdet beye gittik zona dan şüphelenip cildiyeyle görüştük oda mikail bey harika bir doktordu evet oğlum zona olmuştu diğer doktorun kullandığını kremlerle daha da azmıştı zona hastalığı çok nadirdir dedi çocuklarda bugun tedavimizin 3. Günü ve tamamen geçti 🙏🏼🥹şükür gerçekten işin ehline denk gelmek çok zor çok acılar çekti kuzum ama şükür en kötüsü böyle olsun 🙏🏼