ayseymn Merhaba hanımlar cerazette doğum kontrol hapı kullanan var mı sütü etkiliyor mu ? Az bir sütüm var kullanmaya korkuyorum. Östrojen içermediği için emziren annelere uygun olduğu yazıyor ama emin olamadım.
Ececiiim ayseymn 16 aydır kullanıyorum en ufak bir azalma söz konusu değil. Zaten emziren annelerin kullanabildiği çok az marka var
ayseymn Ececiiim anladım teşekkür ederim dün ilk hapı içtmiştim adetimin ilk günüydü. İnanılmaz kanamam oldu sizin kanama durumunuzu nasıl etkiledi ?
Ececiiim ayseymn bir dönem ara kanama yapmıştı ama çok fazla olduğunu söyleyemem. Lekelenme şeklinde genelde