Kızlar 53 günlük bebeğim 3 haftadır uyku gerilemesi yaşıyor. Uykuya, uyumamak için inat ediyor bu sebepten dolayı huzursuz ve sürekli ağlıyor. Gündüz uykumuz da 2 defa yarım uyuyorsa uyuyordur rn son artık yorgunluktan uyuya kalıyor.
Ne yapmalıyım yada sizde benim gibiyseniz neler yapıyorsunuz