CizerBirAnne Evde kendi manikürünü yapan arkadaşlar… Nasıl yapıyorsunuz? Hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Şöyle bir manikür seti almayı düşünüyorum, kullanan var mı? Mantıklı olur mu, yoksa gereksiz mi?
gurbetcimami CizerBirAnne konudan bağımsız canımız yanmıyor mu yaptırırken bazen izliyorum ama izlerken benim canım yanıyor 😂
[silindi] CizerBirAnne bundan bende var markasi farkli ama cok kullanisli suan firsatim yok tirnak uzatip manikur yapmaya 😓 ama kizim dogmadan once cok isime yarardi
marsuk CizerBirAnne eliniz yatkın değilse elektronik ürünlerle zorlanabilir tırnağınıza zarar verebilirsiniz. Tavsiyem manuel yapın yani makas ile kısaltın törpü ile şekillendirin eğer etlerinizi kesmek istiyorsanız önce güzel bir tırnak eti nemlendirici yağ sonra portakal çubukları ile geriye itin ve ılık suda bekletip kesin. Tırnak makası törpü tırnak etlerini keseceğiniz makas vs için kesinlikle solingen marka alın ki kör uçlu olmasın. Kör uçlu olursa yapmakta zorlanır ve kanamalara sebep olursunuz
CizerBirAnne gurbetcimami hiç yanmıyor diyemem. Ama kuaförde öyle boş boş oturup elimi uzatmak canımı sıkıyor, o yüzden çok sık yaptırmıyorum can acısını çok etkilemiyor yani 😂
CizerBirAnne [silindi] kullanışlı olduğunu bilmem iyi oldu, teşekkürler 🙏🏼 Benim kızım 2.5 yaşına gel, yeni yeni vakit bulmaya başladım böyle şeylere.
CizerBirAnne marsuk makas törpüyü zaten kullanıyorum. Etlerimi kesme işini manuel yapmak da bana zor geliyor, yanlış keserim kanatırım filan diye korkuyorum. Zaten yumuşatıp itiyorum aslında ama bu daha pratik olur gibi geldi. Teşekkür ederim öneri için 🙏🏼 et makasını da deneyeceğim yine de, ona göre karar veririm.
[silindi] CizerBirAnne tavsiye ederim baya pratik oluyo ama oncesinde ellerinizi ılık zeytinyagli limonlu suda bekletirseniz tirnak etleriniz guzel yumuşar işlemi daha iyi yaparsiniz 😊
gmzgmzgmz Bende bu setin tchibo marka olanından var açıkcası pek kullanmıyorum. Solingen et pensim var kendim yapıyorum 2 yıldır çok da memnunum
pivpivpivahmedmuhsin CizerBirAnne Ben Scholl markasının ürününü kullanıyorum. Üç başlığı var: tırnak törpüleme, pürüzsüzleştirme ve parlatma. Gayet memnunum. Tırnak etlerimi et itici ile itiyorum. Kesmiyorum. Tırnaklarım üç gün boyunca parlatıcı sürmüşüm gibi parlıyor.
CizerBirAnne pivpivpivahmedmuhsin süpermiş 🙏🏼 İşe yarıyor yani bu aletler genel itibariyle, yorumlardan anladığım bu.
gmzgmzgmz CizerBirAnne ilk başlarda zor gelebilir ama çiçek gibi oluyor bence. Bir de benim batığım çok olur mesela hemen acıyınca müdahale edebiliyorum :) ama diğer setler de işlevsel
pivpivpivahmedmuhsin CizerBirAnne Evet. Ama ben bu kadar detaylısını almaya gerek görmedim. Öncesinde kağıt törpü kullanıyordum. Benim aldığım makinenin uçları da kağıt törpü. Daha pürüzsüz sonuç veriyor. 🌺
CizerBirAnne pivpivpivahmedmuhsin ben sadece tırnağımı törpüleyeyim parlasın amacıyla almıyorum, o da güzel tabi. Tırnak kökünde değil ama kenarlarında sertleşmiş deriler oluyor, onları da rahat temizlemek istiyorum o yüzden bunu tercih ettim.