sencokbiliyon Kızlar, bi patolojimiz var da sonuç çıkmış. E nabızda, patolojiniz çalışılmıştır sonuç ek rapordadır yazıyor ama ek rapor felan yok yani. E nabzın her yerini didik didik ettim. Bilgisi olan var mı? NEDİR BU EK RAPOR ?
Lavitaebella sencokbiliyon tahlil yada röntgen sonuçları kısmına da bakın. Ben annemin endoskopi patoloji sonucunu röntgen bölümünden gördüm diye hatırlıyoru.
Birkizannesi123 sencokbiliyon bı kaç gün sonra bidaha bakın gözükür rapor yazılmış ama daha çıkmamıştır öyle oluyor e nabizdada gözüküyor sonuç bı kaç ay önce annemin öyle sonucunu aldım yenisini bekliyorum
kafamdakifazlalik sencokbiliyon rica ederim bizde eşimin sürecinde öğrenmiştik doktor kendisi görebiliyor ama sisteme koymuyorlar hatta arayıp sağlık Bakanlığını koymalarını istedik değişen bir şey olmamıştı 🤷♀️
alygkce sencokbiliyon endoskopi patoloji sonucunuz çıktı diye mesaj geldi e nabızda ğatoloji bölümünde görünüyor içerisine girdiğinizde pdf olarak indir deyin belki orayı gözden kaçırmışsınızdır
kafamdakifazlalik Birkizannesi123 geçen ay eşimin yeğenin patlolojik durumu oldu onda da sisteme koymalarını istememize rağmen koymamışlardı belliki hastaneden hastaneye değişiyor bu durum
sencokbiliyon Birkizannesi123 evet teyzemin de görünüyordu e nabızda. Dediğiniz gibi belki de bir süre sonra görünecektir 🤷🏼♀️
sencokbiliyon alygkce indirmeyi de denedim de aynı sonuçlar ek rapordadır şeklinde iniyor. Ek rapor mapor yok hiç bir yerde. Doktora ulaşmaya çalışıcam 🤷🏼♀️
Minaisra Önceden gözükmüyordu şimdi patalpjıyı yüklüyorlar ama geç yüklüyorlar yanı siz hastaneden doktorundan alırsınız ama e nabıza geç düşüyor