Oğlum 2 yaşında gündüzleri hiç emzirmiyorum 3 4 aydır gece uykusuna yatarken de emzirmiyodum sadece gece mızladığında emiyordu 3 4 5 sefer ama dün gece ful memeyle sabah ettik meme su meme su dönüşümlü şekilde ve artık gerçekten memeden kesmem lazımdı sabah karar verdim kalkınca kağıt bant yapıştırdım bak oğlum gece hep meme istedin meme pis olmuş artık dedim ellemeye çalıştı baktı ucu falan yok pis dedi kendisi kapadı şimdi gece uykusuna geçerken yine gösterdim bak meme pis olmuş artık süt bitti gece uyurken isteme tamam mı dedim yine pis dedi kapattı bakalım ilk gecemiz nasıl olucak tecrübeli annelerden fikir istiyorum