Hanımlar, bebeğim 28 günlük ve daha 2.haftasında falan uyku sorunlarımız baş gösterdi. Ben öyle diyorum düşünüyorum tabi ama sizlere sormak istiyorum butün gün uyuyup akşam veya gece 3,4 saat bir fiil uyumaması normal mi? Bu durum beni üzüyo direniyo çok göz altları çöküyo morarıyo falan çok kafama takılıyo bu durumu yaşayan var mı olanlar nasıl toparladınız acaba? 😔