Kızlar kızımın alt sağ dişi çıktı, şimdi alt sol dişi çıkacak. Yaklaşık 10 gündür ishal ve 15 gündür hiçbir şey yemiyor. Yemeği ağzında tutmaya başladığı için de zorla yemek verme gibi durumumda olmuyor. İshal bu kadar uzun sürünce doktora da götürdüm. Gaita testi yapıldı, çok şükür temiz çıktı. Doktor sadece probiyotik verdi. Geçen aya göre de kilo kaybı olmuş. Bu süreci nasıl atlatabiliriz? Tecrübeli annelerde öneri bekliyorum