Bebeğim 3.5 aylık dogdundan beri çapak göz yasarma mevcut anne sütu çay hiç bir işe yaramadı doktor damla veriyor geçiyor yine başlıyor masaj da ise yaramiyor sert yapıyorum yumsak yapiyorum fayda etmiyor ekol göz Hastanesi’ne gidicem ne dicek bilmiyorum damla ve masaj derse bilmiyorum arastirmama göre bazı özel hastanede ki doktorlar göz dmarina basiormus sert şekilde geçiyormuş ve bide özel karışım yapıyormuş veriyormuş bunları yaşayan varmı veya öneride bulunmak isteyen