gamgam 22.5 aylık bnde azaltmaya çlşıyorum ama çok zorluyor.emmediği sürece aşırı hırçnlaşıyo.bi taraftan üzülüyorum ama bi taraftanda azaltmadan bıraktramyz diye dayanıyorum.bigün ucu kaçsın devamı gliyo zaten oyzdn azalınca aynı devam etmek lazım.bnde 3 e düşürdüm bikç gündr.bi hafta sonra sabah emmesinide bıraktrp sadece uyurken emzrcm.gece emmesi devm ediyo tabi.sadece gndz için geçerli bu