Nacafa 1 yaştan itibaren d vitamini kilosuna göre hesaplanıyor. Kilo başı 100 ıu olacak şekilde verilmeli. Mesela 15 kilo ise 1500 ıu d vitamini almalı. Benim oğlum 17 kiloya yakın 600 lük olandan 3 puf sıkıyorum. 1000 olan çok değil. Çoğu doktor 1000 olanı yazıyor 1 yaş üstü.