Miracinannesi_ canımm seni Allah çıkardı karşıma 🙏 benim oğlumda şuan 3 aylık ama 1,5 aydan beri işte memede savaş halinde emerken kıvranır ağlar ishal durumu var emerken zorlana zorlana kaka yapar daha memeye gelir iki fırt çeker kıvranır sinirlenir emmek ister ama ememez süt ürünleri alerjisi var zaten ben 1 aydan fazladır zerre tüketmiyorum ama bu şikayetleri sabit duruyor kakada kan falan yok artık şükürde biz bu şikayetleri aşamadık 😞