Merhaba arkadaşlar yaklaşık üç gündür bebeğimin burnu tıkalı biraz zor nefes alıp veriyor başından ayrilmiyorum 15 günlük bu arada bugn acile götürdüm serum fizyolojik yaptılar çok az bir sümük çıktı açıldı gibi oldu uyudu eve geldik uyandı yine aynı tikaliydi biz Kürtlerde şıllık diyorlar bilmiyorum duydunuz mu hiç kaynanam şılkı düşmüş diyor olabilir mi sizce bilen var mı oyleysede nasıl gecicek