Canım gece ve sabah kaç cc veriyorsun ? Gün içinde seni emiyorsa ona bile gerek yok bence . Biberonun akışı daha iyi olduğu İçin onu istiyor . Ama sütüm az diyorsun . Onu anlamanın yolu 1-2 gün mama verme bakalım aynı sorunu yaşayacak Mısın? Bu benim fikrim tabi . Bizde 2,5 aylık olduk . Biz 3 saatte 90 cc + anne sütü içiyoruz . Kefir, süt , yoğurt , komposto, bulgur pilavı yiyorum birazcık etkisini gördüm eskisinden daha çok emiyor. Mızmızlandığında öteki memeni verip dönüşümlü bir onu bir ötekini yaparsan aklını dağıtmış oluyorsun susuyor o zaman. Belki sende de işe yarar