Merhabalar bildiginiz gibi boşanma aşamasındayım, hamileyim 1 yasinda kizim var. Esim 1 haftadir 5 kurus para atmiyor ona senden birsey istemiyorum sadece ev kiralayabilmem icin imkan saglar misin dedim onda da saglamiyorum niye sagliyim ki bosandiktan sonra mecburiyetim yon dedi. Babamla da aram çok kötü ondan da isteyemem kizimin illaki ihtiyaclari oluyor. Kisacasi evden paketleme bişey çalışma imkanı var mı yani yardımcı olabilir misiniz lütfen çok zordayım