nisosh maalesef olmayınca olmuyor siz buradakilere bakmayın. Parka çıkarmayan anneyi linç ediyorlar, çocuğuma tek başıma bakıp, evden çalışıyorum hafta içi park gibi bir şansımız olmuyor diye kaç kez linç yedim.. Kötü bir mahallede yaşıyorum, akşamları parklar ne yazık ki ipsiz sapsız doluyor İstanbul’un heryerini cennet sanıyorlar herhalde, yabancılar sarmamış gibi her yanı 😌 kimse kimsenin yaşadığı hayatı, ortamı bilmeden kimseye yorum yapmasa keşke. Kızım parka çıkmıyor olabilir ama bir çok konuda yaşıtlarından çok çok ileride. Parka çıkıp kadınlarla laklak yapmadığım için kötü anne oluyorum burada 👻👻 siz daha fazla gerilmeyin bence