ecrineymen Deletedmom_206 bn şöyle tekrardan sorayım canım ❤❤ ılilıkli suyu sen mı yapıyorsun bır yerden mı alıyorsun canım karadut keçiboynuzu pekmez ı falan nerden aldım kuzum ❤
Deletedmom_206 ecrineymen İlikli suyu kendim yapıyorum. Buzluk poşetlerine doldurup yemeklerine 2 şer, 3 er atıyorum. Karadut, keçiboynuzu özlerini Zühre Ana markasından alıyorum. Karamürver özü Vitma’nın. Yalnız keçiboynuzu pekmezi değil, özü.
Deletedmom_206 ecrineymen İlikli suyu kendim yapıyorum. Buzluk poşetlerine doldurup yemeklerine 2 şer, 3 er atıyorum. Karadut, keçiboynuzu özlerini Zühre Ana markasından alıyorum. Karamürver özü Vitma’nın. Yalnız keçiboynuzu pekmezi değil, özü. 🌷
Ecem__ Canyavrum boy genetik canim yemeyle alakasi yok kizim yemeyen bebekti 6 yasina kadar abur cuburla buyudu yemek yememe sorunluydu …suam 10 yasinda boy 1 6t benden bile uzun ikimizde zayifiz kimse inanmiyor kizim olduguna dalgami geciyorsun yada 2nci evliliginmi diyorlar yemeyle alakasi yok …oglum anne sutu balik tavuk sut yogurt aklina ne gelirse yiyor ama boyu 2 yasinda 87 filandi..insallah buda kizim gibi uzun olur 🥰
Canyavrum Ecem__ baba 185 ben 165 bilmiyorum biraz bana kısa gibi geliyor. Tabi önceliğimiz her zaman sağlıklı olması .ama yine de bi tedirgin olmuyor değilim.acaba beslenmesinden mi kaynaklı diyorum. Çünkü anne sütü hiç almadı.formul mamayı da 4 aylık iken tamamen bıraktı.ek gıda ile bu zamana gelmeye çalıştık. Devam sütü kefir ayran palet süt falan asla içmez. Yogurt nadir yerdi.şimdi hiç yemiyor.zaten zor zor yiyen bir bebek.ondan mı diyorum bazen
Ecem__ Canyavrum yok ya kizim anne sutu 2 ay aldi mamayla buyudu sinifta arkafaslarindan bile uzun..erkek kardesim cici bebe inek sutuyle buyumus boyu 190 var..boy genetik cocuklarimdan biliyorum kiz hala oglan dayi atalarimizin sozu gercek….
Canyavrum Ecem__ yaa benimki mama bile içmedi .mama falan içmeyince 4 aydan sonra gece beslenmesi de hiç olmadı.ne yaptımsa neler denedimse içmedi . Yemesi de cok zor bir bebe. Gerçekten psikolojim bozuldu.açıkınca yer diyorlar ben buna asla inanmıyorum. Atıştırmalık ara öğünler dahi vermiyorum belki acıkır diye. Ama nafile . Su dışında sıvı şeylerde asla içmez.
ecrineymen Deletedmom_206 canım Trent yoldan baktım bn vıtma karamürver öz’ü yazınca çıkmıyor canım tam olarak markası ne canım kusura bakma canım
Ecem__ Canyavrum yemeyen yemiyor ya uzme kendini buyuyuncede onu yeme bunu yeme diyeceksin oyle oluyor..boy genetik sulalede varsa cekiyor
Deletedmom_206 ecrineymen Google dan bakın sitesine isterseniz. Ben burada direkt şubesinden alıyorum