
Sağ kolunda eklem yerinin iç tarafı bu şekilde oldu. Sabah uyandığında küçük bi sivrisinek ısırığı gibiydi ve çok kaşıdı bu hale geldi. Böcek ısırdığından alerji mi olmuş yoksa kaşıdığı için mi böyle olmuş acaba ? Birde boynuna yakın bir kısım da göğsünde var bu şekilde başka bir yerinde birşey yok.