Şuan 30 haftalik hamileyim 2 yaşında kızım önce dirençli bir ateş geçirdi 3 gün boyunca atesi 38,5 39 arasiydi sonra atesi düştü bu seferde vücudunda kırmızi kirmizi benekler çıkmaya başladı doktor 6. Hastalik geçiyor dedi ve bu hastalık bulaşıcı bir hastalıkmış bende hamileyim benim durumumda olup çocuğu bu hastaligi geçirirken kendisine bulaşan oldu mu acaba şimdilik bir şey yok bende