kurabiyevarsimitvar Saçsız bebiş olarak doğdu pek yoktu yeni yeni uzuyor ama kafasının arka kısmı uzadığı söylenemez kel gibi duruyor diğer bölgelere bakış. Sürekli sırtüstü yatıyor ondan olabilir mi acaba ya?
Alyalina3 kurabiyevarsimitvar evet ondan ordakiler dökülüyor malesef benimde bebeğim kızılcık şerbetindeki apo gibi arkaları yarı yarı 😀😀
kurabiyevarsimitvar Alyalina3 ay aynısııı cleöwödlwlqle ilk doğduğunda da zaten en çok ense kısmında vardı tam apo gibiydi lcwmwöxlelwp onlarda döküldü baya