mkuc ben yaptırdım canım valla 5 dklık bi işlem ayrıca taze oldukları için zar çok ince oluyor kanama bile olmuyor doğru dürüst çünkü ileride emme reddi falan yaşamak istemedim şansa bırakmadım yani kestirdikten sonra emmesi daha kuvvetlendi yalnız bunu farkettim. Orada 6-7 ve daha fazla aylık bebeklerde vardı anestezi alacak olan falan hiç bekletme bişey olmuyor benim eşimdede var 9 aylık keştirmişler kanama olmuş baya oda meme reddinden gitmişler o zaman yani